Bestyrelsesmøde 27.08.2011

Beslutningsreferat bestyrelsesmøde 27/8-2011, 11:00 hos Ebbe.

Deltagere: Anette, Inge, Gitte og Ebbe

Dagsorden:

1.       Godkendelse af dagsordenen
2.       Godkendelse af referat fra sidste bestyrelsesmøde
3.       Økonomi, hvordan går det med kontingent betalingerne
a.      Status økonomi, udlæg
b.      Rykkere
4a.     Veje og kloakering
4b.     Konstituering
5.       Næste møde og Evt.

1. Godkendelse af dagsorden:
Der blev tilføjet punktet 4b.konstituering af bestyrelse,
dagsorden godkendt.

2. Godkendelse af referat fra sidste bestyrelsesmøde
Sidste bestyrelsesmøde blev afholdt sammen med årets GF, referat fra GF er godkendt via mail. Michael lægger det på nettet sammen med budget for 2011, dog rettes Anettes adresse til Overbyvej 12.

3. Økonomi, hvordan går det med kontingent betalingerne
Årets kontingent samt rykkere for tidligere år, er udsendt via mail til de fleste og brev til 5-6 medlemmer uden mail i juli måned.
Et af de 7 medlemmer med restance har en betalt. Der sendes nye mail/breve ud med besked om kontingent når referat er kommet på hjemmesiden.

4.a. Veje og kloakering
Efter møde med borgmester og direktør for forvaltningen om vand på vejene, tilbød kommunen at sikre at det dræn der blev lagt ned på den østlige side af Overbyvej fra drænbrønd ud for nr. 4 og hen til krydset ud for nr. 7 virkede, så det kunne bruges til at afvande en kommende dræn løsning i pågældende vejkryds.
Det blev besluttet at Ebbe indhenter tilbud på vejkryds løsning, der kan tilsluttes den ”kommunale” drænledning. Der indhentes også tilbud på etablering af dræn af vejen mellem Slugten nr. 7/9/13.
Det blev besluttet at der indkøbes ”grus” til vej overflade renovering inden næste sæson, der etableres en fælles arbejds dag til udlægning af ”grus”.
Ebbe kontakter kommune vdr deres tilbud om at ”etablere” virksom drænledning til vejkryds ud for Overbyvej 7.

4.b. Konstituering
Valgt på GF 22/5 2011, samt efterfølgende konstituering i bestyrelsen af formand og kasserer samme dag.
Formand Ebbe Schultze, Overbyvej 3
Kasserer Anette Larsen, Overbyvej 12
Best. medlem Inge Winther, Overbyvej 7 (solgt sommerhus 1/9 2011, derefter udtrådt af bestyrelsen) Best. medlem Klaus Salling, Overbyvej 8 Best. medlem Michael Hjortshøj, Overbyvej 18 Best. medlem Gert Rud Hansen, Slugten 8 Best. medlem Gitte Sørensen, Slugten 6 Suppleant Morten Winther, Nekseløvej 12

Følgende opgaver blev fordelt 27/8:
Web ansvarlig: Michael
Dræn, kommune kontakt, overblik, vandstand: Gitte og Michael

Tages op på næste møde:
Vej/kloak kontakt kommune:
Fællesareal, vedligeholdelse:
Protokol fører:

5. Næste møde og Evt.
Inge og Arne har solgt deres sommerhus p. 1/9 og udtræder derfor af bestyrelsen.
Ebbe skriver info til medlemmerne om:
Vejrenovering, reetablering af køre grus, prioritering af projekter, overholdelse af lokalplan mm.
Ebbe kontakter kommune vdr tang på stranden samt afgravning ved dræn udløb.
Ingen aftale om næste fysiske møde, men Ebbe udsender vej tilbud.

Med venlig hilsen
Ebbe Schultze